Uw winkelwagen:

De winkelwagen is leeg

Het is vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven.
Dat kan per E-mail, reguliere post en telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht beoordelen en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. 

Onze gegevens:

Aba-i BV
Peppelkade 2c 
3992 AK Houten
Nederland
Tel.: +31 (0)30 635 02 21
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, tenzij deze meer tijd nodig heeft, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar aba-i bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

footer